הטבות

שוברי צילום/הדפסה:

בעבור כל יום של שירות מילואים, אשר התקיים ביום לימודים, בשנת הלימודים הנוכחית, הסטודנט/ית זכאי/ת ל-50 צילומים או הדפסות. על מנת לקבל את השוברים יש להגיש טופס 3010 באמצעות פניה מקוונת. לאחר אישור הפניה יתקבל קישור לאתר שירותי משרד עם זיכוי השוברים הדיגיטלים.

ניתן לממש את השוברים בשירותי משרד של כל ארבעת הקמפוסים.

שימו לב - אין צורך להגיע למשרדי הדיקנט לקבלת שוברים פיזים.

 

* השירות מסובסד ע"י דיקנט הסטודנטים.

אגודת הסטודנטים מספקת מטעמה הטבות נוספות למשרתי המילואים, וכן מפעילה את תכנית הכוכבים. לפרטים נוספים - אתר אגודת הסטודנטים.

מודמים סלולריים:

בדיקנט הסטודנטים מתגייסים למען סטודנטים המשרתים במילואים ומציעים - השאלת מודם סלולרי המאפשר לגלוש באינטרנט בחינם מכל מקום בו יש קליטה סלולרית, וכן מאפשר לשלוח מסרונים בחינם לכל היעדים.
השימוש במודם הינו באמצעות המחשב הנייד האישי ולתקופת המילואים בלבד וכלול בשירותים של דמי הרווחה.
הגלישה באינטרנט באמצעות המודם הינה עד 50GB.
שאילת מודם מתאפשרת על בסיס זמינות המודמים, בהתאם לתאריך היציאה והחזרה מהמילואים. עדיף להגיש את הבקשה טרם היציאה למילואים. שאילת מודם אפשרית בתקופות הלימודים בלבד, דהיינו החל מחודש נובמבר ועד חודש יולי, כולל. השימוש במודם הינו פשוט ודורש התקנה חד פעמית של התוכנה להפעלתו.

הנחיות לשאילת מודם :

שאילת מודם מתאפשרת על בסיס זמינות המודמים, בהתאם לתאריך היציאה והחזרה מהמילואים. כדאי להקדים ולהזמין מודמים בספריות, טרם היציאה למילואים בעת השאלת המודם יש להציג צו מילואים ולחתום על טופס התחייבות "השאלת מודם סלולרי". שאילת מודם אפשרית בתקופות הלימודים בלבד, דהיינו החל מחודש נובמבר ועד חודש יולי, כולל. ניתן להזמין מודם שבועיים לפני תאריך יציאה למילואים, על ידי פנייה למח' השאלה בדואר אלקטרוני או בפניה לדלפק ההשאלה (אין אפשרות להזמין מודמים בספריית הרמן). בפנייה יש לציין תאריך יציאה למילואים ותאריך סיום המילואים. בתגובה ישלח אישור בדואר אלקטרוני, שהמודם יימצא בדלפק השאלה בתאריך המבוקש. במידה ואין מודם פנוי בתאריך המבוקש, התגובה תהיה בהתאם. ניתן לשאול את המודם יום לפני תחילת המילואים ולהחזירו יום למחרת סיום המילואים (במידה והמילואים הסתיימו ביום חמישי- יש להחזיר את המודם ביום ראשון).

הר הצופים - ספריית מדעי הרוח והחברה. דלפק ההשאלה
ימים א-ד 9:00- 21:45, ה 9:00- 19:00
msl_circ@savion.huji.ac.il
02-5882124

אדמונד י' ספרא - ספריית הרמן למדעי הטבע. דלפק ההשאלה
ימים ראשון - רביעי 9:00 - 21:45 חמישי 9:00 -18:15
jslref@savion.cc.huji.ac.il
02-6584376

עין כרם - הספריה הרפואית ע"ש מוריאל ופיליפ ברמן.
ימים א'-ה' 08:30-19:45
mdlibinfo@savion.huji.ac.il
02-6758795

רחובות - הספריה למדעי החקלאות, מזון ואיכות הסביבה
א-ה 9:00-19:45
agri_circ@savion.huji.ac.il
08-9489475
השאלת מודם בספריית הרמן למדעי הטבע, ובספרייה הרפואית היא על בסיס מודם פנוי בלבד. לא ניתן להזמינו מראש. בספריית הר הצופים ובחקלאות ניתן להזמין  מודם עד שבועיים מראש.

 

ביטוח לאומי:

ניתן למלא טפסים לקבלת תגמול כספי מהביטוח הלאומי דרך אגודת הסטודנטים, יש להביא צילומים של ת"ז, תעודת סטודנט/ית, צו המילואים ואישור ימ"מ (טופס 3010) .
למידע נוסף יש לפנות למזכירות האגודה

הטבת פר"ח:

סטודנט שחנך שנת חונכות מלאה המקבל מלגת פר"ח ומשרת כחייל מילואים פעיל (מעל 10 ימים בשנה – מחודש יולי ועד חודש יולי) זכאי למלגת פר"ח מוגדלת ב- 1000 ₪.
המענק הוא אוטומטי ונעשה על ידי הצלבה של המידע בין צה"ל לבין פר"ח, כך שאין צורך לפנות בנושא. הכסף מופקד יחד עם החלק האחרון של המלגה במהלך חודש אוגוסט.