תאי סטודנטים

מדי שנה פועלים באוניברסיטה כ-40 תאים סטודנטיאלים במגוון נושאים פוליטיים וחברתיים. סטודנטים המעוניינים לקיים פעילות ציבורית סדירה במהלך שנת הלימודים, רשאים להירשם כ"תא”.

 


תקנון ונהלים

הנהלים הבאים נועדו לחדד ולהוסיף לתקנות הנמנות בתקנון הפעילות הציבורית של האוניברסיטה. נהלים אלו נקבעו על ידי משרד דיקן הסטודנטים והינם מחייבים את כל הפועלים במרחב הציבורי של האוניברסיטה.

  1. לתאים רשומים מותר להקים דוכן באופן שוטף לצורך העלאת מודעות לתא, חלוקת פלאיירים וגיוס פעילים במרחבים הבאים, ללא קבלת אישור מראש: מסדרון חברה ורחבת גוש 8 רוח. כל פעילות אחרת, דורשת הגשת בקשה לאישור מראש בהתאם לסעיף 5 לתקנון.
  2. הפעלת הדוכן במסדרון חברה ובגוש 8 רוח תתבצע על ידי סטודנטים וחברי קהילת האוניברסיטה בלבד. לא ניתן להזמין גורמי חוץ לעמוד בדוכן, וחל איסור על יצירת התקהלות רחבה מול הדוכן.
  3. בהמשך לסעיף 6 לתקנון האוסר על קיום פעילות ציבורית בעלת אופי מסחרי באוניברסיטה, נבקש לחדד כי איסור זה חל גם על איסוף תרומות/ כספים עבור פעילות תאים או ארגונים שונים וכן על מכירת טובין ומתן שירותים עבור תמורה כספית.
  4. קיים איסור מוחלט על חלוקה/מכירה של מזון וטעימות מזון בפעילויות ציבוריות, ללא אישור מפורש ממשרד דיקן הסטודנטים.
  5. קיים איסור על תליית מודעות ושילוט אחר על קירות, חלונות, דלתות וגדרות האוניברסיטה.
  6. תליית מודעות עצמאית ע"י חברי התא תתאפשר אך ורק על לוחות מודעות התאים, הממוקם בקמפוסים הבאים:
  • הר הצופים – מול הכניסה לספריה הראשית בלוח המודעות הייעודי לתאים.
  • ספרא – ניתן לתלות באופן עצמאי בלוח המודעות של הדיקנט שבמסדרון המקורה.
  • עין כרם – ניתן לתלות באופן עצמאי בלוח המודעות שמחוץ למשרדי האגודה.
  1. אין להשתמש בלוגו האוניברסיטה העברית על גבי שילוט ופרסום של תאים/ ארגונים שונים.

 


איך פותחים תא חדש?

  • הרשמה כתא פעיל באוניברסיטה העברית תעשה בהתאם להוראות תקנון הפעילות הציבורית של האוניברסיטה העברית.
  • את תהליך ההרשמה כתא יבצע היו"ר הנבחר (חייב להיות סטודנט פעיל באוניברסיטה).
  • יש להיכנס לטופס ההרשמה המקוון ולמלא את הפרטים הבאים: שנת לימודים נוכחית, שם התא, מצע התא (יש לכתוב בפירוט נרחב), ודוא"ל התא. פרטי היו"ר יתמלאו אוטומטית בעת ההתחברות. במידה ויש סגן יו"ר, יש למלא גם את פרטיו.
  • בטרם הגשת הבקשה, יש לצרף במקום המיועד לכך, טופס כתב שיפוי סרוק. את הטופס יש למלא ידנית ועליו לכלול לפחות 3 חתימות שונות.
  • לאחר שהושלם מילוי הטופס, יש ללחוץ מטה על "רישום תא חדש".
  • הטופס ישלח לרכזת הפעילות הציבורית והפוליטית של האוניברסיטה לבחינת מצע התא ואישורו.
  • מיד לאחר שליחת הטופס, יתקבל מייל בתיבת הדואר של התא, הכולל קישור לצורך איסוף חתימות סטודנטים. על מנת להירשם כתא פעיל, על התא לאסוף מינימום 30 חתימות של סטודנטים בלבד. באותו המייל ישנו קישור נוסף שמאפשר ליו"ר התא לעקוב אחרי איסוף החתימות ולהתעדכן כמה נאספו עד כה.
  • ברגע שתא אסף 30 חתימות, הוא יועבר לאישור של רכז הפעילות הציבורית.
  • לאחר אישור התא כתא פעיל, ישלח מייל נוסף לתיבת הדואר של התא ושל יו"ר התא. המייל יכלול קישורים חיוניים לפעילות השוטפת של התא. יש לשמור על המייל ולא לאבדו!
  • כל בקשה לפעילות של תא צריכה להתבצע דרך הקישורים המופיעים במייל שקיבלתם. כנ"ל לגבי בקשה להפגנה.
  • נהלי הגשת בקשות לפעילות והפגנה – ראו נספח א' נהלי בקשת אישורי כניסה לאוניברסיטה – ראו נספח ב'

 


 


רשימת התאים הפעילים

 

אוכלים בכיף
 

תא אוכלים בכיף הוקם במטרה ליצור רשת ביטחון תזונתית לסטודנטים וליצור תשתית ארגונית במרחב הקמפוס שתספק תמיכה לוגיסטית ומערך שינוע לשארי מזון מאירועים שונים אל הסטודנט הרעב.

התא נותן מענה לסוגייה מוכרת בקרב קהל הסטודנטים שהיא רעב בשעות מאוחרות בקמפוס תוך ניסיון של רוב הקהל להמנע מהוצאות כלכליות הכרוכות ברכישת ארוחה בקפיטריות הריכוזיות. התא פועל בשיתוף עם תאים אחרים, גורמי האוניברסיטה ואפילו עם חלק מהקפיטריות כדי להעביר מזון טרי ואיכותי שנשאר מאירועים אל סטודנטים רעבים בקמפוס ולעיתים גם במעונות.

 

אם אתם מוצאים את עצמכם עם אוכל שאתם לא צריכים אתם מוזמנים לפנות לחברי התא והם ידאגו באמצעות מערך השינוע לדאוג שהאוכל הזה יגיע לסטודנטים רעבים.

יו''ר תא - מתן חורגין 0542515570

חברי תא בכירים

אמרי מור- 0527499387

רועי ווליש- 0525682316

נועז כהן- 0556648489


 
אופק

תא אופק הוא תא סטודנטים וסטודנטיות הפועל ברוח ערכי תנועת העבודה. התא דוגל בערכי הציונות והסוציאל-דמוקרטיה תוך קידום שוויון, דמוקרטיה, שלום, צדק חברתי וצדק סביבתי בחברה הישראלית על כלל גווניה. התא שואף לקדם את השיח השמאלי-ציוני במרחב האוניברסיטאי, במרחב הירושלמי ובישראל בכלל. התא הוא בית פוליטי וחברתי לסטודנטים וסטודנטיות המעוניינים ומעוניינות לקחת חלק פעיל במאבקים לעיצוב פני החברה. התא הינו זירה לשיח אידיאולוגי, סובלני ומכיל, בו כל אחד ואחת יכול.ה למצוא את מקומו.ה ולגבש את זהותו.ה הפוליטית במחנה השמאל.

אלטרואיזם אפקטיבי באוניברסיטה העברית

תא הסטודנטים של EA בירושלים יהווה גורם מחולל השפעה לעשייה אפקטיבית ומבוססת נתונים שתטיב ישירות עם העולם והיצורים החיים בו. זאת באמצעות פעילות במרחב העירוני והאקדמי של ירושלים ושל האוניברסיטה העברית.

התא יבסס רשת קהילתית של אנשים מהמרחב האקדמי והירושלמי שפועלים על פי עקרונות EA. הרשת תהווה בסיס קהילתי ותספק את התמיכה, המוטיבציה, ההכוונה והקשרים הדרושים כדי לאפשר לחברי הקהילה לפעול באופן אפקטיבי לשיפור העולם.
בנוסף התא יהווה תשתית להנבטה ולהתנעה של פרוייקטים אפקטיביים תוך הקפדה על הערכה ומדידה קונסיסטנטית של היוזמות.

אלקלם

תא סטודנטיאלי אלקלם: הינו תא סטודנטיאלי חברתי בעל אוריינטציה דתית הדוגל בערכים הומניים כלל אנושיים ומנסה להדגיש את המשותף בין התרבויות השונות באמצעות הובלת יוזמות לדיאלוגים רב-תרבותיים. יתירה מזו תא אלקלם מסייע לסטודנטים הערבים להיקלט ולהסתגל באוניברסיטה עם כל המכשולים הכרוכים בכך, הן בפן האקדמי והן בפן החברתי/תרבותי. כמו כן, הוא מעודד סטודנטים ערבים לשמור על הקודים והערכים החיוביים שטבועים עמוק במסורת הערבית וזאת באמצעות יצירת אוירה תומכת שמתבטאת במגוון רחב של פעילויות החל מטקסים דתיים, סימפוזיונים פוליטיים, הרצאות ששמות דגש על סוגיות חברתיות , מגזין סטודנטיאלי רב תחומי וכן עזרה אקדמית.

אם תרצו

תא אם תרצו באוניברסיטה העברית פועל על מנת לקדם ציונות, ריבונות ומשילות באוניברסיטה העברית בפרט ובירושלים בכלל. 

 

התא עוסק בארגון הרצאות, אירועים, פעילויות, התנדבויות וסיורים על מנת להעשיר את חברי התא ואת קהל הסטודנטים. בנוסף, התא עסוק בפעילות הסברה שוטפת בהקשרים רבים העולים מתוך ערכי התא.

במקביל לאלו, התא פועל על מנת למנוע פעילות טרור באוניברסיטה, הסתה לאלימות, פוליטיזציה של הגורמים המוסדיים באוניברסיטה, אפלייה של סטודנטים בשל דיעותיהם וכד'.

https://m.facebook.com/ImTirzuHUJI

https://www.instagram.com/imtirzu.huji

אנימלס

 

תא אנימלס הוא תא לזכויות בעלי חיים העוסק בהעלאת המודעות ובקידום זכויות בעלי חיים, ופעיל בעיקר בקמפוס הר הצופים. התא מיועד לטבעונים.ות, צמחונים.יות, אוהבי בעלי חיים ובעלי זיקה לטבעונות בהר הצופים.

אינסטגרם של התא: https://www.instagram.com/animals_huji

פייסבוק של התא: https://m.facebook.com/animals.huji

קישור לקבוצת וואטסאפ: https://chat.whatsapp.com/Cp1ws7AOQGT2lrO5OdSH6B

מייל של התא: animalshuji@gmail.com

אתר האינטרנט: https://animals-students.co.il/%D7%94%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%94-%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA/

 

גאוות רם

 

התא הסטודנטיאלי הגאה של גבעת רם נועד להוות מסגרת עבור כל סטונדט מהקהילה הגאה בגבעת רם.
התא כפוף לאחווה הגאה הארצית ועובד בשת"פ עם היחידה לגיוון של האונ' ע"מ לתת את המענה הראוי לכל סטונדט.ית בקמפוס

 

 

גפרא בל"ד סטודנטים

מצע תא גפרא בל"ד באוניברסיטה העברית בירושלים:
1)קידום התרבות הערבית
2) קידום סוגיות פוליטיות וחברתיות הקשורות לחברה הערבית.
3) קידום מעמד השפה הערבית בקמפוס.
4)קיום פעילויות חברתיות, פוליטיות ותרבותיות
4)קידום השאיפה לשוויון מהותי ומלא בתוך הקמפוס ומחוצה לו.
5)קידום מעמד האישה הערבית.

דיפלואקט

תא "דיפלואקט" פועל לשיפור תדמית ישראל הלגיטימציה שלה בעולם ולמאבק בתעשיית השקרים ובתנועת החרם כלפי מדינת ישראל. מדובר בתא ציוני א-פוליטי המעודד מעורבות חברתית ועשייה בין-לאומית בשדה הדיפלומטי, במשלחות לאוניברסיטאות בחו"ל וברשת.

כחלק מהפעילות מתקיימת תוכנית המיועדת לסטודטנטים באוניברסיטאות שונות אשר מקנה למשתתפיה ידע משמעותי ומעמיק בכל הנוגע למציאות במדינת ישראל כיום ובראיה היסטורית‍ וכלים להתמודדות בזירה הדיפלומטית. בתוכנית נכיר את השחקנים המרכזיים בזירת יחסי החוץ הסבוכה ובפרט ארגוני החרם המובילים את מסע הדה לגיטימציה נגד ישראל - לצד סדנאות וכלים מעשיים להתמודדות בשדה הדיפלומטי אל מול פעילים אנטי-ישראלים.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100088699591315

https://www.instagram.com/diplo_act_il

האחווה הסטודנטיאלית הגאה הר הצופים

האחווה תהווה בית של הסטודנטיות והסטודנטים הגאים בקמפוס.
האחווה תיצור מרחבים של שייכות ומימוש עצמי. זאת, על ידי בניית קהילות שנותנות מרחב להט"בי חברתי, שווה זכויות וסובלני עבור הקהילה הגאה בתוך האקדמיה.
האחווה פועלת למען שינוי חברתי עבור הקהילה הגאה בחברה בכלל ובמוסדות הלימוד בפרט.

הוגנות אקדמית בביה"ס לעבודה סוציאלית

 

אנו סטודנטיות וסטודנטים בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית.
אנו סבורים כי שינוי במוקד מגמת הלימודים לאחר תחילת שנת הלימודים בלא הסכמת הסטודנטים היא פעולה בלתי הוגנת ובלתי ראויה.
אנו נאבקים לאי החלת השינוי במוקד מגמת הלימודים האינטגרטיבית על השנתון הלומד עכשיו ולשמירת מאזן הקורסים הטיפוליים שהיה בתוכנית בעת שנרשמנו אליה. כמו כן אנו נאבקים לשיתוף הסטודנטים בקבלת החלטות בנוגע לשינויים במרכזי ההכשרה המקצועית.
על פי קוד האתיקה המקצועית של העובדים הסוצאיליים בישראל 2018 :
"הם (העובדים הסוציאליים ) ישאפו להבטיח הנגשת מידע, כך שלכל בני האדם תהיה גישה למידע, לשירות ולמשאבים הדרושים להם, לשוויון הזדמנויות ולהשתתפות משמעותית בקבלת החלטות. "
אנו סבורים כי החלפת מוקד מגמת הלימודים תוך הסתרתו מהסטודנטים וטענה כי מדובר בהחלפה מקרית של קורסים עקב חילופי סגל מנוגדת לעקרון זה.

 

 

התעוררות

 

תא הסטודנטים של התעוררות בירושלים יהווה בית עבור כל סטודנט וסטודנטית שירושלים בליבם ושפיתוחה ושגשוגה של העיר חשובה להם. התא יפעל בדרכים הבאות כדי לקדם את ערכיו ואת הסטודנטים בעיר:

התא יזום ויוציא לפועל עשייה חברתית - מהתנדבויות ותרומה לקהילה, דרך בניית קהילה צעירה ותוססת, וכלה בפעילויות לקידום התנועה במרחב העירוני - כי אם לא נעשה זה לא יקרה, ואנחנו דור חדש שלוקח אחריות.

התא יקדם ערכי סובלנות, אחדות ומתינות - האני מאמין של התנועה סובב סביב שיתופי פעולה בין-מגזריים, מציאת המשותף והמאחד ועשייה א-מפלגתית, מקצועית, שמחברת ואינה מפלגת - ואת ערכים אלו נקדם בקמפוסים הירושלמיים.

התא יתרום להעשרת הקהילה הסטודנטיאלית - סטודנטים בתא יוכלו להנות ממפגש עם אנשי תוכן ומובילי קהילות בעיר, וכן מגישה קלה לעבודות והתמחויות בתנועת התעוררות ובעיריית ירושלים, ובכך לצבור נסיון בעולם הציבורי והמוניציפלי. 

מעוניינים להצטרף? אנא מלאו את הטופס הבא ונחזור אליכם!

https://docs.google.com/forms/d/1Tq4VQapoNPCv9zOwKA6HlqngHTEf1dQYM1FW2GMhYq0/viewform?edit_requested=true

 

לפרטים נוספים ויצירת קשר, אנא פנו לראש התא - גלעד הלל

אימייל: gilad.hillel@mail.huji.ac.il

טלפון: 050-3231315

 

 

וויסקי בעברית

"ציוויליזציה מתחילה עם הזיקוק"
(וויליאם פאלקנר, סופר אמריקאי)
"תא ויסקי בעברית" הוא ביתם של חובבי וחובבות "מי-החיים" בקמפוסי האוניברסיטה העברית.
מטרתו היא להוות מרחב למידה וצמיחה, מפגשים עם עולם האלכוהול בהקשר תרבותי, שיח מכיל ומכבד בנושאי משקאות חריפים, מורשתם והמנהגים הסובבים אותם.
התא אינו תא פוליטי, לא מזוהה עם אף מותג מסוים, ואינו למטרות רווח.
התא אינו מעודד שתיית אלכוהול בצורה מופרזת, המסכנת חיים ומזיקה לבריאות!
התא מעודד שיח וסביבת למידה, התפתחות אישית וקבוצתית סביב המשקה הזהוב.
בפעילותינו נתמקד בנושאים הבאים:
• מפגשים תרבותיים, למתחילים.ות או מתקדמים.ות.
הרצאות, ערבי טעימות, סדנאות ומפגשים חודשיים.
• הנחות ומבצעים קבוצתיים, בשיתופי פעולה עם מגוון מותגי ויסקי, בארץ ובעולם.
• סיורים למזקקות ומוסדות בארץ - לקידום התעשייה המקומית.

לביא

תא ברוח ערכי הליכוד

מגמה ירוקה

מגמה ירוקה היא ארגון סטודנטים ארצי המקדם משנת 1997 מדיניות סביבתית צודקת ובת קיימא, במטרה להשפיע על מקבלי ההחלטות לפעול למען הרחבת מעגלי הצדק הסביבתי והחברתי בישראל.
פעילות הארגון מתמקדת בחינוך למעורבות אזרחית פעילה ופיתוח מנהיגות המצמיחה את דור העתיד של מנהיגי השינוי בישראל. הפעילות מתבצעת מתוך קמפוסים וקהילות בכל רחבי הארץ.

מגן

 

תא מגן הינו תא סטודנטים/ות ימני ציוני ליברלי אמיתי! הפועל ברוחו וערכיו של זאב ז'בוטינסקי. החזון שלנו להוביל ולייצג את השיח הערכי ברחבי הקמפוס ולהוות במה לסטודנטים להתבטא ללא חשש במגוון הסוגיות הציוניות הליברליות, ולפעול למענן. המטרות שלנו הינן קידום ושיפור תנאי הסטודנטים אשר מילאו את חובתם האזרחית, בדגש על חברה שוויונית וצודקת יותר. הגברת המודעות ופעילות בעניין מניעת הטרדות מיניות בכלל, ובמעונות בפרט, וקידום מאבקים למען ערכינו הרבים. במהלך השנה, יתקיימו בתא מגוון פעילויות העשרה ברוח ערכי הציונות הרוויזיונסטית עם אנשי מפתח ממפלגת ישראל ביתנו, סיורים בכנסת והתנדבות בקהילה. הצטרפו אלינו מאבק בעבור הערכים!

 

 

מועדון תרבות יפן

 

מועדון תרבות יפן הוא התארגנות סטודנטיאלית של תלמידי מדור יפן בחוג ללימודי אסיה, אשר שם למטרה את קידום ההערכה של התרבות היפנית על גווניה בקרב קהילת הסטודנטים הרחבה. בשיתוף המדור, המועדון יקיים אירועים ציבוריים בקמפוס ומחוצה לו, כגון הרצאות, סדנאות ומסיבות סטודנטים.

 

 

מועדון תרבות קוריאה

 

מטרת מועדון תרבות קוריאה היא לקדם את אירועי מדור קוריאה באוניברסיטה העברית ולקיים אירועים, סדנאות הרצאות וכדומה העוסקים בתרבות הקוריאנית.

 

מרצ או ירושלים דמוקרטית - מרצ

מרצ מקדמת זכויות אדם ואזרח, נאבקת בגזענות, מקדמת מדיניות כלכלית-חברתית סוציאל-דמוקרטית, הפרדת דת ומדינה, וחותרת לסיום הכיבוש ולשלום על בסיס פתרון שתי המדינות.

 

מרצ פועלת בהתמדה לקידום החופש, השיוויון והשלום, מתוך תפיסה אוניברסלית של שיוויון ערך האדם. מרצ עומדת בחזית המאבק נגד סיפוח ולמען השלום, נגד כפייה דתית, העלאת קצבאות הנכות, הפסקת טיפולי ההמרה ללהט"בים, תחבורה ציבורית בשבת ונישואין אזרחיים.
https://www.facebook.com/meretz.huji?mibextid=2JQ9oc

https://chat.whatsapp.com/G193tEdIAQiDQdE0OPLTtv

 

סביל

תא "סביל", להלן "התא", הינו תא חברתי א-פוליטי שהוקם ע"י סטודנטים דרוזים הלומדים או שלמדו במוסדות ההשכלה הגבוהה בירושלים, בהדגש על האוניברסיטה העברית.
מטרות התא הינן סיוע ותמיכה לסטודנטים הדרוזים הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה בירושלים, מבחינה לימודית, חברתית, וקהילתית.
התא ייבצע מטרות אלה ע"י קיום מפגשי גיבוש בין הסטודנטים, בין אם זה בתחום האוניברסיטה העברית או מחוץ לגדרותיה, או ע"י הזמנת אורחים רלוונטיים לנושא המפגש, בנוסף לסיורים מעשירים ברחבי ירושלים.

סייר וסירורה

תא סטודנטיאלי שמטרתו להכיל סטודנטים ערבים באונבירסיטה ולייצר סביבה נעימה והוגנת . התא מנסה לייצר מסגרת תרבותית וחברתית שמאפשרת לסטודנים ערבים לבטא את עצמם והצרכים שלהם בצורה אוטנטית ולעזור להם להשתלב בחיי האונבירסיטה החברתית וזה בא לידי ביטוי בפעיליות כמו : דילוג ודיון בספרים ( BookClub) , מחוזות ,ערב מוזיקלי וכו.

סמ"ן

במסגרת תכנית סמ"ן פועלים יחדיו סטודנטים וסטודנטיות עם וללא מוגבלות בקהילות ברחבי הארץ, למען קידום נגישות וזכויות א.נשים עם מוגבלות בקמפוסים. בנוסף, קהילת סמ"ן פועלת למען שינוי עמדות וניפוץ סטיגמות בקרב הציבור הסטודנטיאלי הרחב והסגל האקדמי. אנו שואפים ליצור חוויה חיובית באקדמיה עבור סטודנטים וסטודנטיות עם מוגבלות, ובכך לצמצם את החסמים ולהגדיל את מספר הסטודנטים והסטודנטיות עם מוגבלות המסיימים לימודיים אקדמיים.
התכנית קמה מתוך הכרה כי האחריות לשינוי עמדות כלפי א.נשים עם מוגבלויות, ושיפור נגישות השירות במערכת ההשכלה הגבוהה, איננה יכולה להיעשות על ידי המוסדות האקדמיים והמל"ג ללא מעורבות הסטודנטים.ות עצמם.ן- "Nothing about us, without us".

עומדים ביחד نقف معًا

עומדים ביחד" היא תנועה פוליטית של מאבק ושל תקווה, בעלת ערכים סוציאליסטיים, ששותפים בה חברים וחברות מכל קצוות הארץ - צעירים ומבוגרים, יהודים וערבים, נשים וגברים, מהמרכז ומהפריפריה - אשר התארגנו מרצונם כדי לפעול במשותף למען שינוי מהותי בחברה הישראלית:
למען שלום, עצמאות וצדק לשני העמים; למען שוויון מלא לכל מי שחיים בארץ הזו; למען צדק חברתי אמיתי. התנועה חותרת לשנות את השיטה החברתית והפוליטית הקיימת, שלא פועלת לטובת הרוב בחברה, אלא לטובת מיעוט קטן שנהנה מהמצב הקיים.

פעמונים

ארגון פעמונים שואף למציאות שבה משקי בית בישראל מנהלים חיים כלכליים מאוזנים ואחראיים בדרך ישרה – מציאות שתסייע בבניית חוסן כלכלי-חברתי. פעמונים מדריך ומעניק ליווי פיננסי לכל המעוניין ומספק ידע, כלים ומיומנויות להתנהלות כלכלית נבונה.

הארגון נותן מענה בפריסה ארצית לקהלי יעד שונים ומפעיל סל שירותים ותוכניות מגוון, המוצעים לכלל הציבור. הסטודנטים מהווים נדבך חשוב במערך כוח האדם של הארגון, ולוקחים חלק פעיל בעיקר בליווי צמוד של משפחות שפנו לארגון, ובקיום הרצאות חינוכיות לנוער.

קרן בריאה

בקרן בריאה, אנחנו שואפות לעבוד יחד עם מערכת הבריאות כדי לשפר את השירות, הנגישות והטיפול שנשים מקבלות, וכדי לוודא שהזכויות שלנו נשמרות. אנחנו מאמינות שלנשים יש ידע אודות גופן, ושהידע הזה הוא רלוונטי. אנחנו מאמינות שלנשים שונות יש צרכים שונים, צרכים שהמערכת צריכה לקחת בחשבון. אנחנו מאמינות שככל שנשים תהיינה מעורבות יותר בהחלטות לגבי הבריאות שלהן, כך המערכת הרפואית בישראל תשתפר ותהיה מיטיבה יותר. קרן בריאה באוניברסיטה מזמינה סטודנטיות להיות מחוברות ומעורבות בעשייה שלנו.

רות - משפט ודמוקרטיה ליברלית

"תא רות- משפט ודמוקרטיה ליברלית" הוא תא סטודנטים המהווה בית אינטלקטואלי ואידיאולוגי לסטודנטים וסטודנטיות למשפטים המאמינות ומאמינים בערכי דמוקרטיה ליברלית. התא יהווה פלטפורמה להעלאת מודעות ועיסוק מתוך נקודת מבט משפטית הן בסוגיות עומק מורכבות בחברה הישראלית והן בנושאים בהתאם לצו השעה. כל זאת, באמצעות למידה משותפת ועשייה אקדמית, תוך מתן במה למגוון דעות בהתאם לרוח ועקרונות התא.

שוברים שתיקה

הארגון הוקם בשנת 2004 על ידי קבוצה של לוחמים ששירתו בחברון. עד היום, ראיינו למעלה מאלף חיילים וחיילות אשר שירתו ומשרתים ביחידות שונות ובמקומות שונים בשטחים. עדויות אלו מפורסמות, בין היתר, באתר הארגון, בחוברות שאנו מפיצים, באמצעי תקשורת שונים וכן בפעילויות השונות שלנו הכוללות הרצאות, חוגי בית ברחבי הארץ וסיורים מודרכים לעיר חברון ולאזור דרום הר חברון. בשנה הקרובה לא מתוכננת הרצאה באונברסיטה אלא רק יום בו נציב דוכן ונזמין לפעילויות השונות מחוץ לקמפוס.

אנו מאמינים שהחברה הישראלית חייבת להתמודד עם הנעשה בשמה ולהכיר במחיר המציאות שאליה היא שולחת את מיטב בניה ובנותיה.

שלנו

תא פוליטי בערכי יש עתיד

הרצאות וסיורים.
מסגרת חברתית.
מפגשים ודיונים עם חברי כנסת.
צוות חקיקה שפועל יחד ובשיתוף חברי הכנסת.
פלטפורמה ליוזמה ועשייה חברתית בשלל תחומים
אופק התקדמות ב"יש עתיד"

ADHD בעברית

התא הוקם בשאיפה ליצור קהילה סטודנטיאלית תומכת לסטודנטים המתמודדים עם הפרעת קשב על כל גווניה.
מטרות התא כוללות את בנייה וייצוג הקהילה, תמיכה בחברים בה וסיוע בהנגשת מידע אודות הפרעת קשב, משאבים להתמודדות עם הדרישות והאתגרים בחיי היום היום והנגשת המידע על השירותים המוצעים על ידי האוניברסיטה וגופים נוספים לצורך התאמות וסיוע על מנת לדאוג לשילוב ראוי באקדמיה ותמיכה בתחומים שונים בחיי הסטודנטים

HujiMUN

Since its foundation in 2009, The Model United Nations Society at the Hebrew University of Jerusalem (HujiMUN) and its team work to increasingly offer more students the opportunity to become the "Diplomats of Tomorrow" and learn about the fields of leadership and diplomacy. The program, conducted in English, focuses on public speaking, negotiation, and teamwork skills, through which students learn to simulate the role of leaders and decision-makers in various diplomatic situations, in order to reach real and innovative solutions to global issues.

https://www.facebook.com/hujimun

https://www.instagram.com/hujimun

https://www.linkedin.com/company/hujimun-hebrew-university-model-united-nations-society

 

Israelity

ישראלטי הוא תא באוניברסיטה העברית המשלב אקטיביזם ישראלי לצד שיעורי העשרה על יהדות. מטרתו לחנך ולתקן מידע מוטעה סביב הסכסוך הישראלי-ערבי. המשתתפים בתכנית יקבלו כלים כיצד לפעול בשטח וברשת על מנת להראות את הפנים האמתיות של ישראל, ובנוסף הם יזכו לשמוע ולהעמיק בסוגיות יומ-יומיות הקשורות ליהדות

StandWithUs

בואו להשתתף בתכניתStandWithUs Fellowship  להכשרה והעשרה בתחום הדיפלומטיה ציבורית, הפותחת בימים אלה את שנתה ה-18 בקמפוסים ברחבי הארץ!

 

חברי התכנית ייחשפו למגוון סוגיות מפתח בהסברה הישראלית, יצאו לסיורים באתרים "בוערים", ייפגשו עם דוברים ומומחים מהטובים בתחומם ואף יוציאו לפועל פרויקטים העוסקים בתדמית ישראל בעולם.

מפגשי התכנית, הנערכים אחת לשבועיים, עוסקים הן בנושאים מעולם הדיפלומטיה- כיצד ישראל נתפסת בעיני העולם, כיצד מתגבשת תדמית זו, המגמות העכשוויות בפעילות האנטי ישראלית והן ברכישת כלים מעשיים עבור מנהיגים- ניסוח מסרים והתאמתם לקהל יעד, שיפור שפת גוף, עמידה מול מצלמה, סדנת “שאלות קשות”, טכניקות להעברת מסרים ועוד.

בסיום התכנית, הסטודנטים יצטרפו לרשת בוגרים ייחודית המהווה פלטפורמה ל- Networking, שיתוף הצעות עבודה והשתתפות באירועים, משלחות, וכנסים בנושאים מגוונים.

לפרטים נוספים והגשת מועמדות בקישור - https://www.standwithus.com/fellowship-apply-hebrew

לפרטים ושאלות נוספות:

דניאל הראל, רכז התכנית באוניברסיטה העברית ובאוניברסיטת בר אילן:

danielh@standwithus.com

 

Taliba - طالبة

 

תא פמינסטי העוסק בכל הקשור לזכויות האישה, והעלאת מודעות לגבי מעמד האישה בכלל ובחברה הערבית בפרט על ידי פעילות באוניברסיטה והשתתפות סטודנטיות הפעילות בתא, ומהקהל הרחב גם כן.

 

Wefaq

 

עזרה ועידוד לסטודנטים ערבים באוניבסיטה

 

الجبهة الطلابية חד״ש סטודנטים

 

תא הסטודנטים של החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון

קבוצת לימוד תאוריה פוליטית
השתתפות במאבקים פוליטיים ברמה אזורית וארצית
פעילות נגד המיליטריזציה של החברה
התארגנות פוליטית בקמפוס
מאבק נגד העסקה מנצלת

 

 


יצירת קשר

אסף שלום, רכז תאים ופעילות ציבורית.
קמפוס הר הצופים, בנין פרנק סינטרה, קומה שלישית חדר 333.
שעות קבלת קהל: בתיאום מראש בלבד
מייל: studentcells@savion.huji.ac.il
טלפון: 050-8119889